Blev senare än vanligt!

Sitter här nu och kvällen blev senare än vanligt. Efter skolan gick jag upp till småprat för att umgås lite med Astrid och Jennifer och efter det gick jag och Bella till Tammerfrs där carro och Jennifer var, så där satt vi en stund och sen blev det bussen hem med Bella. Och jag hann inte mer än att äta mat och sen logga in på msn innan Bella skrev och ville gå och sola så det gjorde vi då och sen gick jag hem och satte mig här. Bestämmde mig för att ta en pluggfri dag idag och det kändes bra att slippa det, så det blir plugg imorgon istället och det känns sådär, och plugg ihelgen också, och det känns också sådär! Menmen, vad gör man inte?

Imorgon är det praktik och då ska Bella komma och hälsa på mig förmodligen, jätte kul. Det är ju hennes födelsedag då, så ska gratta henne med en stor kram!! Pluttan <3


Nej snart måste jag lägga mig så jag orkar upp imorn, godnatt!


<3


Kommentarer
Postat av: K

Tack för ett trevligt samtal ikväll :)

2009-03-12 @ 00:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback