Avklarat!

Nu är det jobbigaste på nästan hela skolåret avklarat, det nationella muntliga i svenska. Jag säger bara, Gud vad skönt!!! Jag har varit så nervös, jag har tänkt så mycket omkring det och det har tyngt ner mig. Men så gick det hur bra osm helst. Jag var helt lugn och fick hur bra kritik som helst av min lärare, hon blev riktigt rörd av mitt "tal" och hon sa det att det var riktigt bra. Och det känns riktigt bra för mig just för att jag tycker att prata inför folk är så himla läskigt. Så det känns hur bra som helst att ha det överstökat! Dagen har varit bra idag, solen har varit framme och det gör mycket. Fick öven G på ett prov vi hade härom veckan och det känns även det skönt! Vi hade skridskor idag på idrotten och det var såå kul! Har inte åkt på hur länge som helst så det var nästan som bambi på hal is men det var riktigt skoj! Efter skolan gick jag till småprat och hade Astrid sällskap medans hon jobbade, och Carro kom även förbi en stund och vi satt och pratade lite :) Och sen åkte jag och handlade med pappsen och sen tillbaka fär att hämta min väska och sen cykla hem och laga matlådan tills imorgon till praktiken.

Imorgon är det som sagt praktik och det känns helt okej, hoppas att vädret är lika bra som idag, dock kanske lite varmare! Efter praktiken tar jag bussen hem och träffar Astrid och Jennifer hemma hos mig för att äta lite mat, sen chips och till det viktigaste, planera Norge som förhoppningsvis blir av i höst. Och sen bara mysa lite såklart :)

Nu ska jag lägga mig framför tvn, PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback