Allt känns så mycket bättre nu

Söndag idag och dagen har varit super skön. Vaknade tillsammans med Putte och Astrid och Putte åkte hem ganska snart efter vi vaknat. Och då låg jag och Astrid och kollade på tv en stund och pratade. Sen blev det en mysfrukost, jätte gott. Efter frukosten kokade vi te och la oss och kollade på en film som började, den var bra men jag somnade som vanligt. Gabriella kom även förbi lite senare och å bakade Astrid en kaka och jag sprang och köpte cola och vi fikade lite och så har dagen sett ut, en riktig slapp dag!

Fredagen var trevlig, slutade praktiken vid fem och tog 17.10 bussen till enköping. Hem och packade ut min väska och gick sen ner på stan för att möta upp Marta och Astrid och vo gick och köpte godis och sånt sen hem till Astrid. Lite senare gick vi ner för att kolla på bio som jag redan skrivit kom jag på nu.

Lördagen var också väldigt trevlig. Blev lite fest för vår del, helt oplanerat. Vi satt hemma hos Astrid och kollade lite tv och pratade och sen hör Bella av sig och tjatar och får tillslut med oss på fest, det var ju bara några kvarter bort frå Astrid så vi följde med och det visade sig vara riktigt roligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback