Vad är det för dag?

Idag har jag hunnit ätit frukost och vaknat, måste vända tillbaka dygnet snart så jag orkar upp till skolan sen! Dock börjar om en vecka men lika bra att börja i tid. Har inte haft mycket tid att sätta mig här och skriva eftersom jag gärna vill ta vara på mina lediga dagar jag har med vänner och så vidare. Jag har iallafall haft ett underbart lov om man bortser från vissa saker.

Idag när Astrid slutat jobbet så hoppas jag hon kommer till mig för vi ska träna lite idag, med min pilates boll ochprogram och hennes yoga skiva, vi tänkte börja lite smått med detta.

Ska även åka skridskor iveckan och det ska faktiskt bli kul eftersom man inte gör det ofta så jag ska höra med mamma när jag får tag på henne om jag har några skridskor i min storlek hemma :) Kul va?






















Tack för en underbar nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback