Trött Söndag!

Vaknade för ungefär en timme sen och har hunnit ätit frukost och suttit här ett tag. Jag är verkligen trött, jag var lika trött igår också! Konstigt.. Men det är väl så att när man äntligen sätter sig ner och tar det lungt så slappnar man av tillslut och sen orkar man inte göra något längre. Kanske är bra, men man förlorar ju ett par dagar!

Idag så får vi se vad som händer, planen är ju att jag, Astrid och Jennifer ska träna senare. Vi får se hur det blir eftersom det kanske inte får plats i min systers lägenhet nu, vi får se! Och imorgon är det skola ochdet känns faktiskt sådär, jobbigt att gå upp men skönt att komma in i vanorna igen. Ska börja träna lite nu och jag hoppas jag kommer igång lätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback