Tisdag

Idag är dte Tisdag och vi börjar som sagt 12.50 så jag har en stund kvar. Ska möta upp Anna och Lalla och sen tänkte vi gå och käka unch någonstans eftersom Lalla var här och vi ses inte så ofta, så snart ska jag springa ner på stan. Hoppas det går bra att tugga med tanden eftersom att jag har folat det sista i rötterna på min stackars tand idag, nästa gång startar själva rotfyllningen och den går nog bra. Idag hade jag faktiskt bara en bedövningsspruta och det gick bra endå, några gånger gjorde det ont, men ja överlevde. Efter tandläkaren gick jag ner till badhuset och solade och sen hem och tränade och efter duschade jag och fixade mig och nu sitter jag här.

Nej nu skrev Anna att hon åkte med bussen så nu ska jag gå ner mot stan :) Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback