Tisdag!

Känns nästan som Onsdag fastän det är Tisdag, jaja! Idag var jag iskolan och det gick helt okej, jobbade på gjorde jag. Usch socialkunskapen är inte rolig nu för tiden, jag förstår inte mycket...Efter skolan gick jag hem och åt lite fruktsallad och pluggade. Efter någon timme lagade jag till lite mat och sen gick jag mot stan för att möta upp Astrid för vi skulle gå ut och gå våran promenad och sen träna med bollen och det gick hur bra som helst. Sen var jag tvungen att gå ner och plugga igen ganska snabbt efter det. Och nu sitter jag här eftersom att jag tappade koncenetrationen helt och hållet..Men man kan faktiskt inte plugga hur mycket som helst när man använd hjärnan hela dagen och sen när man kommer hem ska man fortsätta, det funkar inte!

Nu har jag inte mycket mer att skriva så jag avslutar såhär :) Pussgodnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback