Söndag

Idag är det Söndag och jag är lite trött men det går över. Jag är hemma hos Daniel nu och jag är själv här hemma. Snart kommer Madde och hämtar upp migo ch vi ska åka och kolla på Daniels match och sen följer jag med hem igen och åker till Enköping lite senare. Igårkväll åkte vi hem till Pärtha och Bella och det var trevligt. Var så himla länge sen jag träffade dom! Vi satt och pratade lite och umgicks. Blev ganska tidig kväll för mig och Daniel eftersom att båda var ganska trötta. Så vi åkte hem och la oss och vaknade ganska tidigt. Han har nu åkt till samlingen innan matchen. Mathias kommer nog hem snart tror jag om han inte åkte med Stefan hem till dom och åker med dom till matchen. Träffar ju honom snart endå igen :).


Nej nu ska jag hoppa in i duschen och bli hämtad om ett tag, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback