Slask, usch!

Tisdag idag och provet i Islam vi hade gick nog ganska bra skulle jag tro så det känns bra. Dagen annars var helt okej, blev inte så mycket "pluggande" på lektionerna, skönt! Jag gick hem lite tidigare idag eftersom jag hade en väldigt jobbig huvudvärk, eller hur ska man säga inte riktigt huvudvärk utan mer att huvudet inte är med och man får ont om man rör för snabbt, vet ni? Iallafall så behövdes nog denna tidiga dag. Har hunnit med att tränat med min pilates boll, handlat mat, lagat mat, diskat och nu hinner jag sitta ner och ta det lungt.

Sitter just nu och letar runt efter något som passar mig att tatuera in och det är jätte svårt! Jag har ngra förslag men inget jag är hundra procent säker på, några ideér?

Och ute är det världens tråkigaste väder! Jag och Astrid skulle egentligen gå ut och gå idag med blev inte så pga av vädret så det blir en annan gång. Vädret förstör allt, buu!

Kommentarer
Postat av: jeanette

vad är det för förslag du har då? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback