Praktik idag!

Sitter just nu hemma eftersom att jag har tvättstuga idag och jag kom hem från praktiken eftr att tvättiden börjat så jag måste hinna tvätta så mycket som möjligt! Iallafall så var det kul att komma tillbaka till praktiken idag, det var jätte länge sen känns det som, det var en bra dag. Lunchade med Daniel och det var mysigt :) Sen gick vi runt och kikade lite och sen sprang han till bussen och jag tillbaka till praktiken. Jag köpte även ett par skor, och det kändes jätte kul! Fick även en tid som jag ska jobba och det var också jätta bra :) Efter praktiken sprang jag för att hinna till bussen som gick tio över fem och det gjorde jag. Sen harjag inte gjort något speciellt idag.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan!





Kommentarer
Postat av: astrid

<3

2009-01-19 @ 09:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback