Onsdag

Blev en lång dag igår men allt gick bra, bättre än jag trott. Men jag kommer sakna dig, verkligen jätte mycket, du är underbar <3 Träffade tjejerna en stund sen och sen gick jag hem för att sova. Idag har jag inte riktigt kunna sova så bra som jag hade tänkt, eftersom att hem telefonen ringde nonstop och jag var själv hemma och orkade inte svara. En av samtalen var mamma och jag fick ett litet jobb att stryka hemma för att sen få en liten belöning och det kändes bra :) Så jag kan betala min student kryssning.

Snart ska jag hoppa in i duschen och fixa mig och sen gå ner på småprat hade jag tänkt där Astrid och Jennifer jobbar idag, tänkte ta en kaffe, men tror inte jag hinner nu när jag ser på klockan. Träffa dom hoppas jag jag kan göra iallafall eftersom jag sen ska åka iväg till imorgon.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen! Pusshej :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback