Lördag

Lördag idag och inte länge kvar innan skolan börjar, och det börjar vända sig lite i magen men det ska nog gå bra. Tiden går verkligen fort när man har kul, jag har haft ett jätte bra lov och det finns de som gjorde den bättre. Nu är det iförsig inte så jätte långt kvar till nästa lov men det känns endå tungt med skolan. På tal om sportlovet så är det ganska så bestämmt att jag åker iväg på lite äventyr. Nämligen en kryssning, och det ser jag fram emot mycket. Har inte träffat dom jag ska åka med på länge och därför blir det extra roligt, Jocke och Rickard :) Vi kommer ha kul!

Gårdagen vad huur mysig och rolig som helst. Blev till att bada tunna och bada bastu och det var förstås jätte skönt. Det var första gången jag badade badtunna och jag rekomenderar det. Några rullningar i snön blev också av såklart. Tack för en kul kväll alla som var där :)

Ikväll åker jag hem till mamma och det kommer ju bli mysigt. Funderar på att köpa med mig godis och läsk och sådär och sen bara ta det hur lungt som helst innan skolan börjar. Blir väl även bastu ikväll tror jag, skönt!

Nej nu ska jag ställa mig och laga potatismos med köttbullar så jag får lite i magen innan jag beger mig till mammsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback