Känner mig seg!

Man blir verkligen trött efter en hel skoldag och sen ska man hem och plugg, laga mat, äta och ha tid för sig själv, usch det är jobbigt...

Idag var iallafall första skoldagen, och det gick bra att komma upp på morgonen men blev törtt under dagen i skolan. Vi hade inte direkt någon mjukstart utan vi körde på som vanligt och det är kanske då inte så konstigt att man lessnar ganska fort. Iallafall så sltade vi strax innan fyra och jag gick då och uträttade ett ärende och sen gick jag till Tammerfors där Carro och Jennifer satt. Så satt vi där en en stund och jag väntade på Astrid eftersom att hon skulle ge mig pengarna för studentkryssningen som vi ska åka på i Maj, kulkul! Så imorgon på luchen ska jag betala in det och även byta ut Annas namn och personuppgifter till Astrids eftersom Anna valde att inte åka med. Sen ko jag hem och var tvungen att springa ner till affären vi har här nere för att handla så jag kunde laga mat, vilket jag gjorde direkt när jag kom hem. Jag åt och satte mig sen och pluggade..Känns lite sådär inför provet på Onsdag. Men jag hoppas!

Imorgon är det Tisdag och då blir det till att gå ut och gå med Astrid, eftersom att Jennifer inte känner sig riktigt bra än. Sen träning med bollen och sådär. Efter det måste jag även plugga..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback