Hemma igen!

Nu har jag kommit hem och har landat även från denna helg som varit toppen. I fredags var jag som sagt hemma hos Daniel och hade myskväll med honom, Madde och Micke. Och i lördags åkte jag hem ganska tidigt ifrån dom eftersom jag skulle kolla på Carros och Lindas (de spelade mot varandra) match som började 13.00. Gick först tll Tammerfors där Astrid och Bella satt och där satt vi ett tag och efter det gick vi neråt mot idrottshuset och matchen slutade 2-1, tror jag om jag inte minns helt fel. Carros lag vann, grattis!

Och efter detta gick jag Linda och Astrid till bussen för att åka hem till mig och fixa oss inför kvällen. Cirka klockan fem sex åkte vi med bussen till Uppsala och väl framme kom Emil och hämtade upp oss på shellmacken och vi åkte till Lindis och var där innan vi gick ut, men senare blev vi uppbjudna till grannen där uppe och oj vilken fin lägenhet de hade :) Sen tog vi taxin till Gillet och väl där träffade vi lite fler folk. Kvällen var rolig, tack alla som gjorde den! "Do you speak swedish, why do you speak swedish??" Haha klockren!

Idag har jag och Astrid först gått med Bella lite på stan, hon skulle småhandla lite till kryssningen som hon är på nu. Och efter det gick vi till kebabhouse och åt en varsin pizza, namnam. Sen kom Linda förbi en snabbis, trevligt. Och Carro ser jag där ute körandes haha, jag blev lite chockad men. Iallafall så gick vi till Boulevard efter detta och satt och fika och umgick ett bra tag. Och så nu sitter jag här, ungefär så har min helg sett ut!



Astrid, nån och Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback