Fredags myskväll!

Sitter hemma hos Madde nu (Daniels mamma). Åkte hit nästan direkt efter praktiken, och det avr ju skönt att slippa ta bussen hem till Enköping. Iallafall så efter praktiken gick jag direkt till Cut & Blow där jag klippte mig och luggen blev kort igen även fast jag sagt att jag ska spara ut den, men den såg ju bara förjävlig ut! Så ja den blev kort, nöjd blev jag. Efter det shoppade jag litegrann och jag hittade massa fynd, har dock ingen bild nu men kan föröska fixa det om jag hinner. Sen tog jag bussen till Daniel och maten var färdig och det var bara atts ätta sig vid bordet, hihi. Jätte gott. Och nu har vi bara tagit det lungt, kollar lite smått på Let´s dance men även American funniest home videos, åh fyrlingarna som skrattade på pappsen när han gjorde ljud, så söta. Jag älskar barn!

Imorgon ska jag ta en tidig buss hem eftersom Carros match börjar 13.00 och innan ska vi hinna hem till Becca, jag och Astrid. Efter matchen blir det solning och därefter hem till mig för att börja fixa oss för kvällen. För vi ska nämligen ut första gången på ganska länge. Uppsala blir det för vår del och det kommer bli super kul tror jag. Min syster följer även med. Så det blir jag, Astrid, syster och Lindis, och såklart grabbarna!

Nej nu ska jag göra Daniel sällskap framför tv:n i soffan, tjingeling!








Flytt snart? ;) Wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback