Fredag

Praktiken gick jätte bra idag, gick fort! Hände väl inte så himla mycket, dock lite konstigheter, tänk vad folk kan gå med på fötterna, haha. Iallafall så slutade jag kvart i fem eftersom jag tog ut min fika då så jag hann gott och väl med bussen som gick tio över. Stefan (Daniels pappa) och Carin kom också och hälsade på mig och det var jätte kul såklart. Kul att träffa dom :) Och efter praktiken så har jag inte gjort någonting. Ska om ett tag gå ut och gå med Astrid och Jennifer och det är ju kul att få någonting gjort! Eftersom jag inte ha några planer alls för kvällen, tråktråk.. Men något hoppas jag händer!

Imorgon är det Fredag och jag och pluttarna ska gå och kolla på Beccas dansuppvisning, det ska bli jätte roligt faktiskt! Och innan det så har jag förhoppningsvis solat och tränat med min boll. Förmodligen efter dansen så åker jag till Västerås för att vara med Daniel, vad vi ska göra vet jag inte än men någonting :) Och Söndag ska jag kolla Daniels match och sen får vi se.


Nej nu ska jag gå ut och gå med Astrid och Jennifer, pusshejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback