Filmkväll!

Nu har jag kommit hem från Daniel för en stund sen eftersom jag har skola imorgon. Matchen gick huuur bra som helst! Ibörjan var det vädigt lika mellan Tillberga och Köping så man var helspänd hela tiden, men på slutet rullade målen in för Tillberga, det gick så jäkla bra. Daniel gjorde 3 mål själv, och matchen slutade 11-5. Skit bra, NI var skit bra! Så det blev glada miner när vi åkte därifrån. Jag åkte hem till Madde igen och Daniel kom efter med egen bil. Vi åtspaghetti och köttfärssås och det var verkligen jätte gott, jag älskar det! Så hade vi en trevlig och mysig middag alla tillsammans. Och sen fick jag åka med Micke ända hem till mig, jätte skönt att slippa åka buss! Tack för skjutsen :)

Fick även veta att killen som tatuerade Daniel och några fler kommer till Västerås i Mars så då blir det en tatuering för min del med!! Och det ska kul! Vi får se vad det blir, har några alternativ. Ni får se sen!

Nu ska jag springa och göra mig iordning för sängen och se National Treasure!













Tack för erbjudandet Madeleine, jag ska verkligen tänka över det. Vi får se hur detta fortsätter först. Det du gör värmer verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback