Är du den vän du vill vara?

Är just nu hemma och har emot min vilja (inte riktigt men) ätit chocklad, fast jag lovat mig själv att inte göra sånt på veckodagarna för att jag ska faktiskt komma igång med träningen! Gjort är gjort! Iallafall så har jag idag bara tagit det lungt efter att jag varit iskolan, lagat mat, handlat och lite såna där saker :)

Imorgon börjar inte skolan förrens klockan 12.50 eftersom de första två lektionerna blev inställda, jätte skönt! Men det som är mindre skönt är att jag har tandläkar tid 08.10 och den får jag bara inte missa så jag ska upp tidigt iallafall! Men då hinner jag ju faktiskt göra massor utav nyttiga saker. Sola och träna? Får se..

Nu ska jag nog lägga mig och kolla tv tror jag, skulle vara jätte skönt!







"En vän är en människa som är ärlig med vad hon ser och tycker,
men alltid står kvar vid din sida utan att säga: Vad var det jag sa?
Är du den vän du vill vara?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback