Söndag

Idag är det Söndag och jag har inte skrivit på ett bra tag, känns det som iallafall. Har inte tiden att sätta mig här på helgerna. Helgen har iallafall varit riktigt rolig, mysig och underbar. Massa roliga saker har hänt osvosv.

Imorgon ska jag och Astrid sätta igång med träningen igen eftersom vi lagt de på is ett tag. Bella och förhoppningsvis Jennifer följer med, vi får se. Efter blir det till att bara ta det lungt för att orka nästa dag. Denna vecka jag väl inte riktigt planerat vad jag ska hitta på, jag tar det som det kommer. På fredag ska dock Caroline ha sitt 18 årspartajj och det ska bli riktigt riktigt roligt, ser verkligen fram emot det!


Har inte så mycket mer att skriva känner jag, puss <3





Kommentarer
Postat av: Pettersson in hometown

party glada fruntimmen som härjar ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback