Söndag

Det har bara blivit mindre och mindre inlägg på sista tiden och det beror på att jag inte är hemma någonting alls nästan om dagarna eftersom jag flänger runt och gör olika saker. För det mesta är jag med mina vänner. Jag har iallafall varit sjuk nu de senaste dagarna, låg i 40 graders feber i Torsdags så jag blev hemma Fredagen för att ta det lungt. Och Alla Hjärtans Dag spenderads med mina kära vänner, Astrid och Bella på dagen och Astrid och Gabriella på kvällen. Blev chips dipp och mys till Melodifestivalen. Martin kom öven över ite senare och var där med oss men då var jag förmodligen inte så social för jag låg och halvsov, så jag gick hem istället och kollade på Bruce den Allsmäktige och somnade på soffan till den, jätte mysigt faktiskt.

Iveckan får vi se vad som händer, lite planer har jag men får se vad som blir av, kommer nog bli en riktigt bra vecka :)

Nu tänkte jag ta mig ett fotbad och ha mysigt etttag, PUSS <3



Här är förövrigt några bilder från ett tag sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback