Snart läggdags

Snart är det läggdags för min del. Kände bara att jag var tvungen att sätta mig här ett tag och varva ner. Ska kolla på tv strax och somna till det, älskar det! Idag har jag varit iskolan som sagt och efter skolan gick jag direkt till småprat och satt där jätte länge, jag hjälpte dom faktiskt at stänga lite, så länge var det. Men jag pluggade och gjorde klart en uppgift så det var bra. Sen gick jag hem och tränade med min boll och nu sitter jag här.

Imorgon blir det skola och efter det åker jag till Västerås, till Daniel. Där jag blir kvar ver natten. Då blir det nära till praktiken nästa dag, skönt. Kan gå upp sent då, och då kan man ju hoppas att jag blir piggare över dagen än jag varit under den här veckan. Vi ska kolla på antingen Bedtime stories, Yes man eller Benjamin Button, jag tror det blir bedtime stories, den verkar jätte bra!



Här hittade jag massa bilder på mig som Astrid lagt upp!












Kommentarer
Postat av: becomethom

shiiit, vad har hänt?!?!?!? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback