Skola

Sitter iskolan just nu och vi har lunch, nästa lektion börjar 12.50, jätte skönt! Det är verkligen skönt med så lång lunch. Igår blev det en plugg dag hemma med Anna, eller ja det var så sagt iallafall. Vi pluggade en del men sov mestadels utav kvällen. Och det behövdes kan jag säga, det var så skönt. Idag blir det ytterligare ltie plugg dag, men efter skolan går jag först till småprat och sitter ett tag. Kanske blir det plugg där tillochmed, skulle vara skönt att bli av med det. Så vi får se när jag kommer hem därifrån. Tänkte att jag skulle hinna med att gå ut och gå också och träna lite med min boll men vi får se hur det blir med det, men skulle vara bra om jag hann!


Sitter och pluggar lite svenska och valde denna dikt att ha till ett litet arbete, bra att få det gjort nu iskolan där jag kan skriva ut.

Bland miljoner stjärnor
så är det ändå du
som är ljuset i mitt liv.
Miljoner stjärnor
och du som strålar klarast
är allt jag ser.
Stjärnor
nästan lika vackra
som dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback