Måndag

Nu har det inte blivit mycket skiva här i bloggen på flera dagar, men det är för att jag haft väldigt mycket att göra. Men nu hinner jags kriva några rader! Helgen har varit bra, i Fredags blev det studentfest på Joar och förfesten hölls hos Nathalie i min klass med några från klassen, jättre trevligt var det verkligen. Sen åkte vi ner och gick in på Joar och där träffade jag Astrid och Bella som pirater för första gången. Vi hade väldigt roligt men jag försvann titt som tätt enligt dom. I Lördags blev det tjejmiddag hemma hos Astrid, jätte trevligt. Kul att alla som var där var där. Senare åkte vi dock in till ENköping och det blev lite strul men det löste sig tillslut. Efter detta var det bara att gå hem och sova. Och igår vaknade jag upp, åt en mysig frukost och senare fixade jag mig för att sedan jobba klockan 13.00 till 16.00, det gick också bra.

Och idag är det Måndag och just nu har vi UF iskolan men har inte mycket att göra just nu. Imorgon åker vi på mässutbildning och därför kan vi inte riktigt planera något nu innan den. Imrogon iskolan har vi inte alls så mycket lektioner, vi har bara en faktiskt och det är ju skönt, PLUS att det är min FÖDELSEDAG imorgon, hur kul som helst, 19 år redan. Känns konstigt!



Lite bilder från i Fredags:





Kommentarer
Postat av: Pettersson in hometown

Vad får ja se om inte stygge Crille E mohahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback