Lördag

Idag är det Lördag och jag har städat hela dagen tills nu, jätte skönt att få det gjort. Och snart ska jag hoppa in i duschen för att sen gå ner mot stan och sitta på småprat och plugga lite men även äta, gottis! Vid fyra ska vi på sminkkurs, jag, Astrid, Jennifer och Malin. Det är faktiskt roligt, efter det går jag och Astrid ner och solar och sen hem och duschar och fixar. Sen blir det myskväll med alla tjejerna :)

Igår blev det ett oväntat biobesök för min del. Jag kollade med Marta, Astrid och Gabriella och vi såg Män som hatar kvinnor och jag säger bara att det är bland de bästa filmerna jag sett! Ni måste se den, hur bra som helst verkligen var den. Jag som alltid annars somnar när jag kollar bio eller överhuvudtaget kollar på film var pigg från början till slut av filmen.





Nothing last forever, Im sorry I can´t be perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback