<3

Jag vill att du ska veta att du är den som står mig närmast, du är den som vet mest om mig. Du har stått vid min sida ända sedan vi från första gången träffades, du har ställt upp på mig alltid alltid alltid, likaså jag för dig. Det jag känner för dig är något speciellt, du är något speciellt. Även fast vi inte är pojk- och flickvän så kommer du alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Du kommer alltid finnas i mina tankar. Allt det vi upplevt och haft tillsammans är inte något man bara glömmer... Jag hoppas du någon gång läser det här, för det kan vara svårt att bara säga det. Du är min närmaste och min bästa vän och jag älskar dig av hela mitt hjärta och kommer alltid göra det, för aldrig i hela mitt liv har någon stått mig så nära som du gör och det du gjort för mig har aldrig någon gjort.

Ab imo pectore


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback