Underbara Måndag

Idag har jg haft en jätte mysig dag med min bästa vän Alexandra, vi har suttit i hamnen och myst och haft trevligt och pratat massor om massor. Du är underbar <3 Sen har vi kikat runt lite på stan och sådär och sen blev det även en nacho på Boulevard (tänker inte säga wickmans). Jag kom hem för en liten stund sen ensam eftersom Lalla skulle hem och hämta grejer, sen kommer hon tillbaka! Imorgon blir det en tidig morgon, vi åker till Åland imorn med pappsen och hans kompis. Det ska bli trevligt, skönt att komma bort lite och slippa denna stad för en stund. Snart ska jag möta upp Bella och vi ska gå ner mot hamnen och sitta och mysa där, sen kommer Lalla och kanske Astrid om hon mår bättre i magen :) Vilket hon förhoppningsvis gör!


Nu ska jag fixa lite sen iväg och möta Bella, puss!













Jag blir så trött på allt. Så fort jag är uppe på toppen och har det bra så är det alltid något som drar mig ner fort som tusan. Jag vill slippa allt det här och bara känna mig glad och inte gå och oroa mig och tänka så himla mycket på allt som är. Det är jobbigt. Det här tar upp så mycket utav min energi, jag orkar inte. Väljer jag fel eller är det mig det är fel på? Jag har så mycket mer att ge men får aldrig chansen att visa. Jag vet inte vad jag ska göra..



Kommentarer
Postat av: K

Du är jävligt söt på bilden ska du veta! :)

2009-04-06 @ 20:18:24
Postat av: Anna

Gumman, verkligen inte dig det är fel på! Men du måste gå efter vad som känns rätt för DIG... Din hälsa går i första hand! Gå inte och grunna och tänk på saker som inte leder någon vart... <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback