Torsdag

Idag är det Torsdag och dagen har varit bra i stort sett. Åkte in till Västerås med tjugo i tio bussen och var på plats strax innan halv elva då jag började praktisera. Idag fick jag stå själv inne på Radical (sport sidan), inte för att dte var första gången men nu hade de planerat det iallafall. Det gick bra och det var kul, fick fixa och trixa lite där och sådär. Vid halv två gick jag på lunch, och när jag ätit upp träffade jag Madde och vi kikade runt lite på stan och jag hittade en tröja på Gina Tricot, jätte mysig och fin. Sen började jag och vi kramades hejdå, och som vanligt gick man tårögd därifrån! Sen tillbaka till praktiken och ssen slutade jag halv sex och då tog jag bussen hem. Mötte upp Isabella strax efter jag kommit hem och vi gick ut och gick en lång promenad, jag stannade påvägen och solade och sen gick vi hemåt, skönt!

Imorgon är det fredag och sen loov, wihoo! Imorgon blir det praktik, dock inte hela dagen eftersom jag ska till tandläkaren 13.50 och ta bort stygnen och sen ska jag möta upp mamma och vi åker till Västerås igen och kollar balklänning och senare får vi se, har lite planer men vi får se :)

Nu ska jag borsta mina tänder och sätta på pyjamas och krypa ner i sängen, godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback