Torsdag

Torsdag idag och jag är lika trött som jag varit hela veckan. Har haft praktik idag och det har gått bra, jobbade ett par timmar på slutet och kom hem vid sju, då det bara var att sätta igång och tvätta. Hann tvätta klart allting på den lilla tid jag hade kvar som tur var. Kvart över nio ikväll var första gången idahgförutom när jag ätit och suttit på bussen som jag fick sätta mig ner, är det inte sjukt? Jag kan egentligen förstå att jag är så trött som jag är, hinner ju inte riktigt vila någon gång. Iallafall så har dagen gått väldigt fort, på praktiken fanns det massor att göra och det gillar jag.

Imorgon är det praktik igen och det är fömodligen lika mycket att göra då som det såg ut idag iallafall, så det känns bra. Praktiken slutar klockan 17.00 och då går jag förmodligen och solar på solstudion i Västerås och sen blir jag hämtad av Daniel och vi åker hem till honom, blir en lugn kväll med godis och film.

Nu ska jag hoppa till sängs, godnatt!


Äventyrsbana snart igen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback