Tisdag

Tosdag idag och jag har varit väldigt trött idag efter gårdagen få det blev lite klassfest, riktigt lyckat blev det. Jätte kul att så många kom, tråkigt bara att vi inte börjat förrens nu. Jag kommer sakna min klass mer än jag trott tror jag faktiskt, vi har kul tillsammans och många knasiga minnen kommer jag ha med mig. Dagen har annars varit bra, vi slutade tidigare så jag träffade Isabella efter skolan och vi gick till småprat och blev kvar där väldigt länge, skönt att bara sitta och umgås, kul att träffa Jennifer och Malin också! Efter detta gick vi hem och nu sitter jag här och är så trött, ska lägga mig framför tvn snart och ha det bra.

Imorgon är det Onsdag och då fyller min lilla Mathias år (Daniels lillebror) så jag ska åka dit och fira honom,  det ska bli jätte trevligt eftersom nästan hela deras släkt kommer att närvara och det var ett bra tag sen jag träffade alla. Så det ser jag fram emot. Efter att jag varit där så åker jag hem och packar en väska och sen går jag till Isabella eftersom jag ska sova där, och på Torsdag morgon åker vi till Uppsala för att fira Valborgm även det ska bli kul.

Nej nu blir det pyjamas, borstning av tänderna och sen soffan! Puss godnatt =)




Okej Anna, nu kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback