Tisdag

Tisdag idag och dagen har varit bra. I skolan var det slappt eftersm vi ställde oss vid ett bord med våra UF-produkter och stog där och visade upp för ettorna och tvåorna i ett par timmar och sen hade vi en väääldigt lång lunch och då spang vi runt lite på stan och fixade några saker och jag hittade även en fin studentklänning men köpte den inte förrens senare.Sen hade vi bara en lektion kvar på dagen då vi fick arbeta på egenhand och det gjorde jag och jag blev nästan klar med ett arbete vilket känns skönt! Efter skolan gick jag till småprat och träffade Bella och Jennifer var även där eftersom hon jobbade och sen kom Astrid efter ett tag för att jobba. Kvart över fyra gick min och Bellas buss till Västerås där jag skulle kolla studentklänning vilket var svårare än jag trodde men jag köpte den jag sett i Enköping iallafall eftersom den var ungefär sås om jag ville ha den. Sen åt vi på donken, jätte gott! Och sen gick bussen hem. Träffade Anna och vi gick till småprat och satt där resten av kvällen. Och nu sitter jag här och har målat naglarna precis. Var även hos mamma över natten från Måndag vilket var kul. En mysig kväll blev det, planerade lite inför studenten och sen blev det bastu och sen sängen, skönt!

Imorgon är det Onsdag och då är det skola och efter blir det träning med Astrid, Jennifer och kanske Bella. Ska bli lite roligt. Och efter ska vi kika på jobb i Norge eftersom vi åker dit i höst förmodligen om vi hittar något, trevligt! Sen blir det film och mys :)

Nu ska jag sätta på pyjamas och krypa ner i sängen och sova, godnatt!


Saknar mina älsklingar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback