Svenska B, nationella avklarat!

Sitter i skolan just nu och har slutat för dagen just för att vi bara hade Svenska nationella idag, och det var klart cirka 10.20 så denna dagen var skön likaså som de andra dagarna denna vecka. Snart ska jag bege mig till badhuset där jag ska träna på nautilus, efter det ska jag sola och efteråt kanske basta och sen ska jag duscha, jätte skönt! Efter detta ska jag gå upp till småprat där jag ska träffa Arrebarre och de andra. Även Becca kommer dit och äter, trevligt. Hoppas också på att Carro och Gabriella kommer ner och gör sällskap, har juinte träffat Carroplutt på lääänge!

Imorgon är det praktik som vanligt och efteråt får vi se vad som händer, kanske går ut och går och solar, låter ju som en bra idé :)

Nu ska jag gå och träna tror jag, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback