Söndag

Har inte blivit myckey skrivande här för min del de senaste dagarna, har haft en del att göra. Helgen har varit toppen. I Fredags blev det grillning ute i bresse, vi badade och bastade också, skönt! :) Jätte trevlig kväll! I Lördags så blev det på dagen till att njuta av vädret med pinglorna, och på kvällen åkte jag och Astrid ut på landet för att grilla och umgås med grabbarna, också en jätte trevlig kväll! Och idag blev det en liten trip till donken, för mig, bella, astrid jennifer och fregan, jätte gott! Och astrid fick äntligen sin efterlängtade Chicago star, haha. Som hon suktat efter den! Och sen handlade jag mat hem och sen gick jag och Bella hem och jag har nu tvättid, ganska tråkigt men det funkar. Senare går jag nog till Bella och kollar på Wipe out med henne, trevlans! Men ska endå försöka komma i säng i tid för att orka morgondagen, åh herregud, haha! :) Vi har nämligen en liten klassfest imorgon eftersom det inte fanns något annat tillfälle, men det ska bli riktigt skojj faktiskt!

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och hänga upp tvätt och sen även stryka det som är torrt :) Puss!


Den här bilden är då tagen för ett par år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback