Söndag

Söndag idag och jag är riktigt nöjd med min helg! fredagen spenderades som sagt hemma hos Daniel, vilket var både lungt och trevligt. Igår så var jag, Gabriella och, Rebecca iväg till Bålsta för att gå på en födelsedagsfest för beccas två kill kompisar och kvällen visade sig bli riktigt lyckad, jag hade så roligt och det hade de andra garanterat också! Både dans och trevligt sällskap var det, en riktigt bra kväll vilket måste göras om. Och idag är det Söndag då och jag har spenderat mig dag med Bela och Astrid, vi kikade lite på marknaden och sen satte vi oss på Papillon där Carro jobbade, även Gabriella kom förbi och hade oss sällskap, trevligt. Senare gick jag, Astrid och Bella hem till Astrid där vi låg och degade framför tvn, mysigt. Sen begav vi oss till affären för att köpa cola och chips, men jag gick hem eftersom jag var så himla trött. Så jag ska strax göra mig iordning för sängen.

Imorgon är det Måndag och skola som gäller, vi får våra studentmössor då!! Det ska bli så roligt och se hur man ser ut i sin egna studentmössa. Efter skolan tar jag bussen ut till Fjärdhundra eftersom jag ska hem till mamma, det ska bli jätte roligt eftersom att det inte alls är ofta jag åker dit nu för tiden, tråkigt nog. Så det ska bli trevligt. Jag sover över till Tisdag då jag åker till skolan från mamma på morgonen!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback