Måndag

Måndag idag och jag har haft en slappdag kan man väl säga, legat i soffan hemma hos syster hela förmiddagen och till klockan tre ungefär då jag tog tag i dagen och gick och träffade Carro och Isabella, vi satt och pratade om allt möjligt men mest om helgen och sådär, det var roligt. Sen gick vi ner på papillon och åt lite och sen kom även Astrid och satt med oss. Det var trevligt. Efter detta gick vi hem till Astrid och gjode inte speciellt mycket utan pratade mest och sen ungefär vid halv nio gick jag hem och träffade Isabella påvägen och vi pratade en del. Och nu sitter jag här och ska snart lägga  mig tänkte jag.

Igår blev det utgång för min del, det var riktigt roligt. Jag och Isabella satt på Olearys och tog några öl och sen gick vi ner på joar och roade oss. En händelserik kväll kan man säga, men riktigt kul. Sen var det slut på det roliga och jag och Isabella hade sällskap hem och sen la jag mig och somnade direkt hemma hos syster.

Imorgon är det skola och såklart är det lite jobbigt men ändå kul ska det bli och träffa alla osv. Eftersom att vi har lång lunch så ska jag gå och träna eftersom jag ska komma igång, inga undanflykter längre! Och efter skolan blir det förmodligen solning med Isabella, antingen direkt efter skolan eller senare mot kvällen.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa en bok jag börjat läsa sen sova, nattinatti :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback