Lördag

Hinner inte alls skriva något långt inlägg just nu eftersom att jag vilken sekund som helst måste klä på mig och gå ner på stan och möta Astrid och Malin, vi ska nämligen hem till Bella och ha lite grillparty, och sen kanske det blir utgång, man vet ju aldrig :) Dagen har varit underbar, vaknade upp ganska sent men i hyffsad tid, klockan 14.00!! Sov bort halva dagen, men det är lungt. Iallafall så duschade jag och fixade och sen tog jag cykeln och cyklade ner på stan för att träffa mina finaste diamanter, och alla var samlade idag, jätte trevligt! Vi satt i hamnen och hade det mysigt i solen. Sen gick några stycke utav oss hem till Astrid för att färga hennes hår, det blev sååå fint, bild kommer!

Allt känns så underbart, jag är glad att problemet är löst, skönt!
Och vädret älskar jag, inget kunde ha varit bättre just nu :)



Nu ska jag klä på mig och kila ner på stan, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback