Lördag

Sitter just nu hemma hos Daniel i Västerås och gör inte så mycket,har duschat precis och vi ska snart gå ut och gå med Mulle. Sen, vet inte när men så ska vi åka och då ska jag förmodligen sola och sen åker jag till Enköping och där ska jag först och främst gå till småprat och hälsa på Astrid eftersom hon jobbar, sen ska jag hemåt för att duscha och packa lite och sen går jag hem till Gabriella för att fixa iordning mig med henne och Becca eftersom att vi ska åka till Bålsta och det ska bli roligt! :) Imorgon är det Söndag och vi får se vad som händer, blir nog en väldigt lugn dag skulle jag tro. Igår så blev jag hämtad utav Daniels pappa direkt efter min praktik och vi åkte och beställde pizza, jätte gott var det! Blev en vesuvio med bearnesås, namnam! Och sen åkte vi hem och jag väckte Mathias eftersom han låg och sov och sen kom Daniel hem efter att ha tränat och sen åt vi tillsammans. Jag Mathias och Daniel åkte  sen iväg för att köpa godis och sånt inför kvällen fast jag var hur mätt som helst, hehe. Och sen på kvällen blev det iallafall tv tittande med alla tillsammans, en jätte mysig kväll! :)

Nu ska vi gå ut och gå med Mulle, puss!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: de andra mössorna är inlåsta i vårt grupprum =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback