Utflykt idag med klassen!

Idag var vi på utflykt med klassen, vi var först till vikinga gravar i gamla uppsala sen åkte vi till Carl Von Linnés hem hus och gick runt lite och vi fick även gå in i hans hus där han bodde, det var jätte spännande! Jag får ofta en sån där konstig känsla i magen när jag går in i sådana ställen. Men iallafall så åkte vi efter det till Ekolsunds slott och gick runt där och blev guidade utav tvåorna, dom var jätte duktigt :)  Och jag och Anna satt längst upp och längst fram på vår dubbel däckare vi hade att åka med, det är så roligt att sitta där hihi, känner sig som ett litet barn som tycker det är kul att göra sånt. Men iallafall så var det trots allt en trevlig dag!

Imorgon är det praktik som gäller för mig och jag är som vanligt på Nilsons skor och hoppas jag inte glömt massor imorgon! Men det tror jag inte. Efter praktiken vet jag inte riktigt vad som händer, åker väl hem skulle jag tro och myser med bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback