Tisag

Dagen iskolan har bara gått bra, gick fort eftersom vi slutade redan vid två. Sen traskade jag och Anna upp på stan för att handla lite. Och sen gick vi och fika och bara snacka massa skit och sen var det hemdags. När jag kom hem blev jag städ tokig och skrubbade alla dörrar, dörrkarmar, skåpsluckor och toaletten och ja gud vet vad, dammade damsög och sen var jag helt slut fast då skulle jag sätta mig i ett fotbad och fixa min fötter fina sen måla naglarna och packa väskan som jag ska ha till baby imorn.

Imorgon har vi utflykt med tvåorna, vi ska åka till Uppsala vad jag förstått och lite sånt där. Efter åker jag till baby och är där ett tag. Jag vet inte hur jag ska göra på lördag, lugn kväll eller fest kväll? Hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback