Solning

Nu kom jag precis hem från att ha varit och solat och det vad hur skönt som helst, verkligen på tiden. Har inte gjort det nu på ett tag så dags att börja igen eftersom man inte får någon färg ute i höstvädret. Och förresten så kan man verkligen säga att det är höst nu. Usch vad det är kallt ute alltså, helt sjukt hur vädret ändras så fort. Och då tänker jag bara på alla utsläpp som släpps ut hela tiden. Varför måste alla åka så mycket onödiga resor med sina bilar för? Det förstör ju bara miljön och nu har man ju ett märkligt reslutat av allt bilåkande och att buss och tåg höjer sina priser gör ju inte direkt saken bättre. Varför höja priserna när man ska försöka få så många som möjligt att åka just tåg? Det är något jag inte förstår. Och jag förstår heller inte varför inte de flesta bilåkare tar sitt förnuft till fånga och slutar åka de där onödigt sträckorna när man egentligen skulle kunna gå eller cykla, det är ju bara bra på alla sätt. Detta är något som kan göra mig arg. Men hjälpter inte att säga något så vi skiter i det.

Kom på att jag nog åker till Västerås lite tidigare och kollar om jag hittar något att ha på mig på Lördag och kanske fredag också eftersom jag inte har några kläder alls känns det som och affärerna har inte heller något men får göra allt jag kan för att hitta något :) Hoppas på att få plats i bilen med Stefan och kanske att de åker förbi i en passande tid så jag kan åka med där ist för att bära med mig väskor och allt vad det är på bussen.


Snart åker vinter kappan på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback