Onsdags morgon

Onsdags morgon är det nu och jag fick som vanligt inte sova ut helt här hemma eftersom jag och min pappa bor i en etta tillsammans och jag sover på soffan och han går upp och kollar på tv, och ni tror inte jag vaknar då? Jo jag vaknar bara av att han sätter sig i fåtöljen, suck. Fast ni ska veta att jag tycker om att bo såhär men emellanåt kan det bli väldigt jobbigt.  Jag som inte börjar förrens 10.20 idag, men vet ni vad? Snart kanske det blir flytt för mig, säger inget mer, hihihi!

Åh jag kan sakna tiderna när man var "yngre" när man var i den perioden man började upptäcka så mycket, det är svårt att förklarar hur jag tänker. Men när man kom upp ett snäpp från barnvärlden när man blev ungdom kan man säga, visserligen är jag det fortfarande men just där i början. Drömde inatt om en period i början där och jag saknar det så mycket, och man får ju upp så många minnen och tankar på hur det skulle vara om jag gjorde si eller så. Man kommer allting så nära med hjälp av drömmar, jag älskar att drömma! Dagens plus :)

Anna jag cyklar till skolan nu, om du läser min nu på morgonen :P


Här hade jag fortfarande min piercing :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha okej Lisa då vet jag :) Jag väntar ihärdigt på dig!!

2008-09-17 @ 09:52:41
Postat av: Anonym

jag förstår precis hur du menar :) de där med att se tillbaka, allt går så fort, vänta tills du tagot studenten! njut av livet :))

2008-09-17 @ 20:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback