Massor utav godis + Wallander

Nu åt vi precis upp vår mat och nu kollar vi på Sing a Long och smälter maten och snart vill jag ha godis förhoppningsvis eftersom vi köpt en del, och chips osv. Blev sen middag idag eftersom att jag och Madde inte iväg förrens vid fem och skulle åka och handla. Först gick vi in på media market och jag skulle köpa den där "krustången" jag pratade om, jag och Madde delade på den eftersom jag ändå ska flytta dit så kan man börja köpa saker tillsammans så blir det billigare. Smart va? Och sen gick vi in på Systemet och sen in på Ica maxi och sen åkte vi hem, tre timmar tog det att handla osv. Så går det ibland, eller ganska ofta. Men iallafall så ska vi börja kolla lite tv och äta godis om vi orkar nu!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback