Idol ikväll med blåbärs smoothie

Sitter här fast jag egentligen måste plugga, idol börjar snart vilket jag ska se här uppe hos min syster och hon är så snäll som gjord en blåbärs smoothie till mig till idol, gott! Sen ska jag plugga lite på pauserna, har två texter jag ska läsa till imorgon. Handledarkursen igå gick väldigt bra dock blev jag väldigt trött men helt okej var det. efter den var dte bara att åka och hämta hunden och sen hem och sova. Det var kul att åka hem dit en måndag när jag inte alls är van att göra det.
Allting har börjat klarnat upp inom vårat UF företag riktigt rejält och det känns så himla bra! Allting är i princip fixat nu och nu är det bara att börja sälja riskkapitalsedlar, man kan köpa för 10 kronor, 50 kronor, 100 kronor och 250 kronor sugen?:)

Måste skynda mig nu eftersom idol börjar strax, tjoallahopp!


Det här var då ett tag sen, dock en bra tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback