Fredag så skönt!

Vi kom hem för ett litet tag sen, jag coh baby. Vi åkte in till Västerås och letade jacka och det hittade vi, vi köpte likadana fast jag hade dammodell och baby herrmodellen så vi ser inte helt likadana ut men jag köpte faktiskt en röd. Sen letade jag även efter ungefär en räffeltång fast "räfflorna" blir större. Men hittade tyvärr ingen, så jag ska åka med Madde in senare när hon ska handla mat så förösker jag hitta någon där påvägen. Sen ska jag försöka spara resten utav min lön eftersom jag gärna skulle vilja åka utomlands så snart som möjligt. Sen har det nog inte hänt så mycket mer idag. Vi köpte godis som vi ska ha ikväll och mysa med. Åsa och barnen kommer även förbi en stund och efter det åker jag in till Västerås igen.

Och imorn blir det fest! Åh vad roligt, hur länge sen som helst jag festade eller överhuvudtaget träffade min bästa vän, Alexandra! Ska bli så roligt och så min underbaraste Astrid också <3




Här är min jacka.


Och här är Daniels. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback