En sån här dagen efter känsla

Sitter här och proppar i mig massor utav godis, och ingen frukost har jag ätit så det känns inte bra, men ibland får man. Gårdagen var rolig, lite knas osvosv men det var helt okej. Väl inne på Oktoberfesten blev det inte mycket dans för min del faktiskt, varför vet jag inte men jag hade trevligt ändå, dock såg jag inte Ola sjunga men det är inget ovanligt, jag är rätt bra att missa sådana saker. Men jag lider inte utav det. Senare eller om ett tag hoppas jag ska jag träffa Alexandra och vi tänkte käka pizza, gott va? Sen ska hon nog hem, eller dre beror på när hon kommer. Jag ska även försöka lägga ut bilderna ikväll och jag kan och orkar, ska försöka gå till sängs i tid ikväll, eftersom jag inte sovit många timmar, men å brukar det bli. Man kommer hem sent och så vaknar man tidigt, för mig är det iallafall så! Nej nu ska jag nog springa ner till pappa och hämta kläder och sen duscha  och lite sånt :)


jagvetjagvetjagvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback