Vill ha helg!

Sitter här och tänker bara på helg, jag vill ha helg! En helg fylld med godis och film haha! Låter ju suveränt. Har inte riktigt planerat helgen men vi får se hur det blir, Lördag blir det iaf att åka till min syster eftersom hon har avskedsfest innan hon rycker in i lumpen, det ska bli kul, familj och vänner kommer. Senare blir det även lite fest, får se om jag och baby är kvar då, det vet vi inte. Och söndag ska min älskling köra rally och det ska bli kul, komma bort för en dag och bara vara och ha kul, vi pratade även om att kanske göra något efter rallyn men det tar vi sen, det är ju trots allt nästan en vecka kvar! Men jag längtar faktiskt :) En heldag liksom. Fredagen är inte riktigt bestämd men har lite planer, vi får se!

Nu ska jag nog avsluta här och lägga mig och kolla tv :) Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback