Underbart!

Haft praktik idag och det gick super bra, jag och min "chef" satte oss ner och pratade om allt möjligt kring mig och min praktik där, vad jag ville lära mig mer av osvosv. Jag fick bara höra jätte bra saker om mig och sälvklart blir man jätte glad av att höta sånt, OCH JAG FICK ÄVEN EXTRA JOBB! Och jag blev då sjukt glad, och det gjorde mig dag underbar. Känns jätte bra, jag börjar veckan efter lovet, tacktacktack!! :) Jag hade ett leende på läpparna hela tiden efter det, jag lovar! Jag älskar ju skor, och jag får hålla på med det både torsdag och fredag och nu även mer!

Efter praktiken sprang jag runt och försökte hitta något  fint plagg eftersom jag kände mig förtjänt av det men hittade tyvärr inget som passade min smak då, imorn kanske?

Imorn är det Fredag och det känns jätte bra! Jag ska äta godis och kolla på bra filmer och ha jätte mysigt med mig själv och Mulle! Sen kommer Lördag då vi ska säga hejdå till min syster, sorgligt, ska bli roligt men ändå tråkigt! Och sen Söndag, dit jag längtar massor, när baby ska köra rally och alla vi får en hel dag tillsammans att ha kul och av att bara umgås med varandra <3



Här är förövrigt mina skor jag köpte förut och en bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback