Underbart!

Nu är jag hemm från att nästan ha varit i en annan värld...Jag hade så sjuuuuuuuukt kul alltså på kryssningen plus att vi var ut igår på Escobar i Uppsala! Måste tacka alla som var med för jag hade så kul! Blev iallafall inte många timmar till sängs sammanlagt. Astrida camera försvann på båten, super tråkigt eftersom vi hade tagit massor utav kort. Lindas plånbok försvann men hittades dagen efter i receptionen, skönt!

Vi ville inte avsluta vår lilla tripp där utan vi gick ut på Escobar i Uppsala där det inte var jätte roligt men umgänget gör allt. Och en sak till jag förstår inte var min enetgi kom ifrån? Jag var på G från kl 10.00 den dagen och jag höll igång, jag förstår inte! Men jag hade kul..<3

Måste verkligen tacka för de här dagarna ALLA som var med, jag hade så roligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback