Tvättstugan ikväll!

Idag är det tvättstugan som gäller för min del. Hade sjukt mycket tvätt, eler inte jag men pappa hade, plus massa handdukar, lakan och ja allt vad som finns i ett hem. Ska bli så skönt att slippa se de fulla tvättkorgarna eftersom det är bland det värsta jag vet Skulle egentligen behövt städat här hemma MEN eftersom det är pappa soms tökat ner och haft sig så får han ta undan och städa efter sig, vilket jag är lite skeptiskt mot. Iallafall så var jag ut och gick idag och Martin följde faktiskt med den här gången, kul eftersom det inte händer så ofta ;) Nejdå maritin, skojjar bara med dig! Det är kul att du ens vill. Det gick iaf bra och vi gick i lite raskare takt idag, upplevde jag det iallafall. Det tror jag nog Martin gjorde också, märks att han inte varit med på ett tag! "Vart är vi? Har vi gått här? Nej, Lisa här har vi aldrig gått, det här är en annan väg!" Haha du är knäpp du. Sen gik jag ner till affären för att handla sköljmedel och det blev den blåa Softlan tror jag de heter, luktar undderbart! Och sen till tvättstugan.. Ringde även min bror idag för att höra om han ville köpa Riskkapital lapp utav mig (sådana säljer vi i vårt företag för att ha råd att köpa in våra varor), och ja det ville han! Han slog på det största, 250 kronor skänker han, kul! Även min andra bror köpte för 250 kronor, tack så mycket!! Pengarna behövs kan jag ju säga..Någon fler som vill köpa? Man behöver inte köpa för 250 utan du kan köpa ör 10 kronor, 50 kronor, 100 kronor också, sugen? Som sagt så behövs det.

Imorgon är det Onsdag och det menas att jag åker till Västerås för att sedan praktisera torsdag och fredag, vi får se om jag packar med mig en väska att ha md mig till skolan, känns skönast för då slipper jag cykla hem igen och blir så krångligt med allt, vi får se hur jag gör!

Nu ska jag springa ner till tvättstugan!



Kolla förövrigt hur min kompis tycker jag skulle se ut! HAHA

Kommentarer
Postat av: martinj

haha så jäkla vimsig va jag inte:P va bara lite osäker på vägen:D, jag blir ju lite nervös när det är du som är vägvisaren;) ses och hörs.. puss&kram

2008-10-21 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback