Turism

Sitter iskolan och gör ett arbete där man ska fixa en helt egen konferens till sitt företag, ganska kul faktiskt eftersom man får välja precis vad man vill och vi har hur mycket pengar som helst att röra oss med. Vi haroftast ganska roliga uppgifter på turismen, inte några ansträngande om man säger så.

Det var ganska segt att gå upp imorse men jag kom upp ändå. Och jag hade jätte problem att välja kläder och det var jätte jobbigt, usch. Hatar när det blir så att man inte har en enda aning om vad man ska ha på sig och så står man där på morgonen och ska snart iväg, inte kul! Efter skolan ska jag hem och rensa garderoben tänkte jag och sen gå ut och gå hoppas jag!

Nu ska jag springa iväg eftersom svenskan börjar snart tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback