Trött så trött!

Ute och gått har jag varit idag med en vän. Blev inte riktigt någon power-walk men bra att börja lungt eftersom jag inte gått på några veckor nu. Men ska verkligen försöka börja med det nu. Pratar precis men en kompis och hon berättar om spinning som hon brukar gå på och ja jag ska faktiskt följa med imorgon och testa, verkar det inte kul? Ska verkligen försöka få igång mig själv nu, har blivit så himla slö sen sommaren men måste ta tag i detta nu!

Skolan idag gick helt okej. På vår UF lektion fick vi reda på att vår affärsplan tydligen skulle vara klar till ONSDAg, ja den här veckan och vi har tydligen haft en hel månad på oss! Ja klart vi haft tid men inte visste väl vi att vi skulle vara klar med den då. Och sen skulle vi tydligen registrera oss till Kick offen nästa måndag också utan att vi visste det och sista anmälningsdagen är imorgon. Ta ditt ansvar!!


Lite bilder från Leos kalas:






Kommentarer
Postat av: martinj

haha ingen powerwalk:D klart det inte blir nån powerwalk när du börjar klaga direkt när jag går för snabbt;P puss&kram

2008-10-06 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback